Volánkové šaty

by - července 24, 2017

Ahojte! : )


Dneska bych vám chtěla ukázat můj nejnovější úlovek, který bych nosila pořád a pořád 😜! Jedná se o šaty bleděmodré s rukávovými volánky, které jsou ozvláštněné odhalenými rukávy. Podle mě jsou naprosto boží! 😍 

V dnešní době jsou volánky v módě, není člověka, na kterém bych je neviděla. Prostě volánky hýbou světem, jak se k nim stavíte vy? Milujete volánky? Já asi jak na čem. Na něčem se mi to hrozně líbí a na něčem bych to strhla hned 😅.

Tyto šaty jsem uviděla v obchodě na stojánku, byly zřejmě poslední. Když jsem se podívala na velikost, byla XS. První co mi blesklo hlavou je, že mi budou malé... Ale když jsem se na ně podívala, řekla jsem si, že si je zkusím. A byly míí! I by mě zajímalo, jak vypadaly šaty ve velikosti např. L. Ale byla jsem nadšená! Takové jsem strašně dlouho hledala ☺️.  

No co myslíte? Nejsou nádherné? 😍








Co mám na sobě?

Šaty - C&A
Doplňky - Pandora, stříbro, bižutérie
Boty - Daichmann


 Mějte se krásně!

Vaše Michaela ♥



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)