Výlet do města Tábor (1/2)

by - srpna 04, 2017

Ahojte! : )


Dneska bych vám chtěla povědět a i trochu nalákat do krásného města v Jihočeskem kraji. Podle názvu už víte, že si dnes budete číst o městě Tábor.



Co se vám vybaví, když se řekne město Tábor? Mně husité. A proto jsme tam i s přítelem jeli, aby jsme se o tomto náboženském hnutí něco blíže dozvěděli. 

V neděli jsme si přivstali, aby jsme stihli dřívější vlak. S batůžky plný svačin jsme se vydali na cestu. Cesta vlakem z Prahy do Tábora trvala hodinu a půl. Jak jsme přijeli na nádraží, první co jsme viděli, byl Husův park a v něm Pomník mistra Jana Husa.


(Tričko H&M, sukně NewYorker, čelenka Aliexpress, boty Daichmann, doplňky Pandora, bižutérie, stříbro = pohodlné oblečení na výlet :p )

Další naší zastávkou bylo hlavní náměstí, a to Žižkovo. Kde jsme našli Pomník Jana Žižky z Trocnova, Strašidelné podzemí a Husitské muzeum.




Já jsem všeobecně velký strašpytel, takže ze Strašidelného podzemí jsme vybíhala s křikem.


V Husitském muzeu jsme se dozvěděli o sklepení, které je dlouhé asi 14-15km. Pak v dalších okruzích o bitevní taktice, oblékání, životě Husita. Vše nádherně spravované. Normálně i údajnou lebku Žižky jsem viděla. 😜


Na oběd jsme si zašli do místní restaurace.


Pak jsme si zašli úplně náhodně do skvělého podniku, ale na ten si budete muset ještě chvíli počkat, plánuju na toto téma napsat samostatný článek 😊. Těšte se!

A jako poslední v naší zastávce byl hrad Kotnov a Bechyňská brána. Z Kotnova se dochovala jen věž, ze které byl krásný výhled, zato Bechyňská brána zůstala celá, prakticky nedotknutá.



Tento výlet se nám moc líbil, ikdyž jsme od Tábora čekali nebo spíš jsme si ho představovali trochu jinak. Jako rušné velké město, zatím ono to bylo město poklidné, na mě až působilo takovou domácí atmosférou, pokud mi rozumíte co tím myslím. : )

Domů jsme přijeli až večer.

Mějte krásný den! A pokud jste váhali, zda se sem jet podívat a tento článek vás přesvědčil se tam podívat, určitě mi dejte vědět jak město působilo na vás a jak se vám líbilo. : )

Mějte krásný den!

Vaše Michaela ❤️




You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)