Čokolatérie v Táboře (2/2)

by - srpna 06, 2017


Ahojte! : )


Už jste četli článek o našem výletu do města Tábor? Tak v tom případě určitě víte i o pasáži, kdy jsem vás nechala trošku v napětí. Šlo o určitý podnik, kam jsme si šli s přítelem sednout. A teď se konečně dozvíte o co šlo. Tra-dáá😜🎉!

Byli jsme v táborské čokolatérii s názvem Cafe Budík. Byl to nádherná útulná kavárnička, ze které dýchala domácí atmosféra.




 Když jsme vešli, překvapila nás dekorace kavárny související s názvem kavárnyVšude na poličkách byli vystaveny budíci různých tvarů a barev. Bylo to hrozně roztomilý. Nejvíce se mi líbilo, že k nim byly i napsány jména dárců. Nádherné sedačky, židle a stolky - všechno slaďené.





V Budíku vám naservírují co jsme se dočetli praženou speciální kávu ze soukromé pražírny v Jindřichově Hradci, domácí zákusky, dortíky a další dobroty i k dobrému vínu, ale hlavně skvělou čokoládu, kterou dováží ze všech koutů světa. A můžu vám říct upřímně, byla vynikající!! Já jsem si dala čistou čokoládu hořkou a přítel nějakou ochucenou z Francie.



Tato čokoládovna má i druhou pobočku v Černovicích.

Určitě bych něco takového chtěla najít i v Praze, nemáte pro mě nějaký tip? ☺️

Pěkný den.

Vaše Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)