Mango&Orange Smoothie

by - června 11, 2018

Máte rádi smoothies? 

Já moc, když je teplo, často mě napadne si nějaké udělat k snídani. 
Pro dnešek jsem si připravila smoothie z manga a pomeranče. Mango miluju, proto mi bylo líto, když jsem ho krájela a přidávala do mixéru, mnohem radši bych ho rovnou snědla, ale zároveň jsem byla zvědavá, jak tohle smoothie chutná.
Smoothies jsou super v tom, že jsou jednoduchá a hlavně můžete ingredience, které nemáte doma, nahradit něčím jiným. Tohle smoothie je veganské, takže pokud jste vegani, nebo na dietě, možná se vám právě tenhle recept bude hodit. 


Na Mango & Orange smoothie budete potřebovat:

  • 1 mango
  • 150 ml přírodního sójového jogurtu
  • 150 ml pomerančové šťávy
  • šťáva z jedné limetky
  • + je možné přidat 2 lžičky agávového sirupu, či jiného sladidla
Já jsem použila normální řecký jogurt, na místo čerstvé pomerančové šťávy pomerančový džus a citrón místo limetky :D (vlastně jsem vytvořila trochu jiný recept :D).



Tohle smoothie mi chutnalo, přesto ho asi nezařadím k mým úplně oblíbeným. 
Mějte se krásně a určitě mi dejte vědět, pokud smoothie vyzkoušíte! :)

Anička
<3


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)