Co nesmí chybět v mé kabelce?

by - března 25, 2019


Ahoj,

já vás vítám na našem blogu a i u nového článku. 


Co nesmí chybět v mé kabelce? Samozřejmě to se různí podle toho, kam mám zrovna namířeno. Na fotkách v tomto článku vidíte žlutou kabelku, kterou mám primárně do školy. 
Tuto kabelku jsem koupila v obchodě Gate. Mám ji hodně ráda, jelikož je opravdu velká a já do ni dám skoro cokoli. 

Co nesmí chybět v mé kabelce?

Určitě se neobejdu bez nutnosti jako je desinfekce, jelení lůj, krém na ruce, vlhčící ubrousky, rtěnka od značky Freedom v odstínu 115 Mannequin, plátěná taška a papírové kapesníčky. Toto je pár věcí, co s sebou beru skoro v každé kabelce. 

Samozřejmě teď se dostáváme k té konkrétnější části, protože každá cesta má jiný účel a já potřebuji něco jiného. 

Do školy toho beru opravdu hodně, jelikož jsem v ní většinou od rána do večera. Mám vždy s sebou Macbook, Diář 2019, poznámkový sesit, lepítkové pouzdro, pouzdro na propisky, oběd, dvě svačiny, pití, tumbler s kafem, ale ten ne vždycky. No a samozřejmě další věci podle aktuální situace. Je to zajímavý, ale zatím jsem to tam vždycky naskládala. Vždy si připadám jako v té hře Tetris. 😁


A jaké nutnosti nosíte v kablece vy? Napiště nám to dolů do komentářů.


Mějte dneska krásný den,

Michaela ❤️



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)