Cambridge

by - července 20, 2019

Ahoj!


Dnešní článek bude o nádherném městě, které jsem navštívila na začátku týdne. 
Podle názvu a mého IG už asi víte, že to bylo univerzitní město Cambridge. 

Do Cambridge jsem se vydala zase National Expressem z Stansted Airport. Cesta mi trvala asi 45 minut. Já mám vždy naplánovanou trasu výletu dopředu. První co vždy udělám, když vystoupím z autobusu je, že vytahuju mobil s navigací a zadávám mé další cíle. 

V Cambridge jsem navštívila tři muzea. 

Fitzwilliamovo muzeum



Muzeum antropologie a archeologie



Muzeum zoologie



Samozřejmě další zastávka byla spojená s univerzitou.

Takže jsem viděla Queen's college z 15. století.


 Matematický most, který vedl přes řeku Cam.

King's college

King's college byla nádherná. Připomínala mi malý zámeček.


Byla jsem i v Primarku. Prochodila jsem si jej, něco nakoupila. 
Abych se vám přiznala, čekala jsem kvalitnější věci a lépší střihy. Protože já, když už jsme si něco vyzkoušela, tak mi to vůbec nesedělo. Škoda...


Samozřejmě jsem viděla i jiné. Například krásné uličky, kostely, ráno jsem si dala i kafíčko na ulici a jen pozorovala probouzející se město. 






Jsem šťastná, že jsem se do Cambridge podívala.

Už vymýšlím další výlet, kam to asi bude?

Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)