Všechny cesty vedou do Londýna?

by - července 26, 2019

Krásný den!


Máme tady další článek z Londýna!
Londýn mě okouzlil natolik, že další výlet byl jasný. Při prvním výletě sem jsem toho hodně neprozkoumala, tak jsem to jela napravit. A znovu jsem si z Londýna odvezla tolik krásných vzpomínek!


První má zastávka byla v Tower of London.


Tower of London byl super zážitek. Člověk by nevěřil, kolik událostí se událo na jednom místě. Na korunovační klenoty jsem si frontu vystála, takže bych mohla oficiálně říct, že to nejhlavnější jsem již viděla. 😀


Na Primark jsem narazila úplnou náhodou. Tak jsem se tam šla podívat, nakoupila pár dárečků a zase pokračovala.


Přes Trafalgar square jsem směřovala do St. Jame's park. Kde se hned na začátku The Mall nachází Horse guards parade. Nádherný kompex budov. Byla jsem zde i v malém muzeu, kde si prohlédnete historii tohoto místa. 



Jak procházíte St. Jame's park, můžete narazit na tuto oázu, kde jsou i nejrůznější druhy ptactva.


Jelikož je moje zastávka autobusu hned vedle London Eye, vždy se sem jdu ještě podívat než odjedu. V tento den jsem měla ještě hodinu čas, tak jsem šla na takový řetízkáč. Nic adrenalinového to nebylo, ale jsem ráda za další zážitek. 



No a takto jsem čekala na autobus National Express a na cestu domů. 


Mějte krásný den, já ho mám v Anglii docela zamračený.

Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)