Náš glamping

by - července 17, 2019

Ahojky!

A jsem tu zpět s dalším článkem. 

O víkendu jsme byli na Glampingu. 
Kdo neví co znamená glamping, tak je to složenina slov "glamorous" a "camping", takže takový lepší camping. Byli jsme dvě rodiny ve městě Kessingland.
Byla tam opravdu nádherná příroda. Moc se nám tam líbilo. 



Měli jsme dva výlety. Jeden v sobotu a jeden v neděli.

V sobotu jsme si zajeli na Southwold pier. 

Tam se mi opravdu moc líbilo. Já miluju moře, a moře v Anglii mělo úplě jiné kouzlo. Děti si zde pohrály na písečné pláži, dali jsme si oběd a kafíčko. Trochu nám foukalo, ale jinak bylo počasí krásné. Mám radost, že jsem viděla další krásu Anglie.



V neděli jsme si udělali výlet do Africa alive! 

Africa alive! je normální zoologická zahrada. Abych se přiznala, myslím si, že třeba v ZOO Zlín je zahrada mnohem hezčí. To ovšem neznamená, že se mi tato ZOO nelíbila.
Měli tam krásné zákoutí i výběhy pro zvířata.




Už pro vás píši další článek z Cambridge, tak se můžete těšit!

Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)