Už skoro měsíc v Anglii

by - července 29, 2019

Krásný den,


tento článek jsem vám chtěla psát, až budu v Anglii přesně měsíc, ale nedá mi to a píši vám jej už teď.

Jak se mám v Anglii?


První odpověď mě napadá "Výborně!"
Opravdu si nemůžu na nic stěžovat. Děti jsou suprové, čas společně si užíváme. Rodina je super, hlavně s mamkou rodiny jsme si super sedly. Mám radost, protože to bylo pro mě hodně důležité. 

Asi jste zaregistrovali ve zpravodajstvích, že Anglie a Francie trhá rekordy na teploměrech. Už tady máme druhý den 37 stupňů. Pokud to takhle půjde dál, asi se tady za chvíli rozpustíme. Ale odpočívání na zahradě u bazénu je taky super. 



Včera jsme byly s Pavlínkou v Bishop's Stortford, kde jsme si udělaly takový Beauty den. Zašly jsme si na umělé nehty, daly si Caramel frappucino ve Starbucksu, prošly si obchody, atd.
Doufám, že si to brzo zopakujeme, bylo to super!



Cítím se tady v Anglii šťastná, práce au-pair mě baví. Jediné co cítím jako překážku, je samozřejmě moje horší angličtina. Snad se mi ji podaří malinko vytrénovat, abych se v ní trochu posunula na vyšší úroveň. 


Prostě se tu mám suprově, ale rodina v Česku mi už chybí. Už teď vím, že mě Anglie trochu změní, budu si zase jinak vážit svých blízkých, svých cílů, snů a míst.


Vaše Michaela ❤️


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)