Mé doplňky stravy

by - srpna 05, 2019


Ahojky, 


dneska bych vám chtěla představit své jediné dva doplňky stravy, které užívám pravidelně a již vám na ně můžu dát pravdivou recenzi.


GREEN TRIO

Green Trio je doplněk stravy, který obsahuje Zelený ječmen, Spirulinu a Chlorellu. O těchto složkách jsem přemýšlela dlouho a tento produkt mi připadal super, že je má všechny. Každá pomáhá tělu dobře prospívat. 

Abych se vám přiznala, nejsem z tohoto produktu nějak okouzlená. Vím, že by mi to nemělo uškodit, ale po dlouhodobém užívání na sobě nevidím žádné změny. 

Moje doporučení:

Určitě je prospěšné tyto tři složky užívat, ale osobně bych se poohlédla po jiném produktu. 


BIOSIL PLUS

Biosil Plus jsem si pořídila v lékárně, je tedy lehce dostupný. Vždycky jsem měla problémy s kvalitou vlasů a nehtů. Už v průběhu užívání lahvičky Biosilu jsem viděla změny hlavně na nehtech, ale vlasy se mi zdají taky lepší. Toto balení co vidíte na fotce, je už mé druhé. 

Moje doporučení:

Pokud máte problémy s kvalitou vlasů a nehtů, určitě bych vám tento doplněk doporučila. Jeho plus je i to, že to není žádný drahý produkt, já si jej pořizuju za cenu měnší než 100 Kč.



Jaké vy berete doplňky stravy?
Napište mi je dolů do komentářů. Ráda se budu inspirovat a třeba je taky vyzkouším. 

Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)