Jak vybavená jezdím sama na výlety?

by - července 27, 2019

Ahoj,


dnešní článek bude o mé výbavě, kterou tady v Anglii vozím po výletech. Budete se divit, ale stačí mi na ni jen malá crossbody kabelka.



Ve své crossbody nosím svůj mobil, sluchátka, nabíječku a adaptér na nabíječku. Jelikož tady v Anglii jsou jiné zásuvky, moje nabíječka by mi byla samotná úplně k ničemu. Dále tam najdete samozřejmě peněženku a klíče od domu. No a jediný co se do kabelky ještě vleze, je většinou banán nebo malá svačinka.



Ano, to je opravdu všechno. Taky co jiného potřebuji? 
Já si vždycky jízdenky a vstupenky kupuji dopředu přes internet, a ty mám v mobilu. Dále si svou trasu zadám do mobilní navigace a ta mě provádí po celém městě. 

Takto jsem již prochodila dvakrát Londýn a Cambridge

Chtěla bych vám říct ještě jednu svou myšlenku.
Já tady jezdím sama po celodenních výletech, tak se mě lidé kolem mě hodně ptají na jednu otázku "A ty se nebojíš?" "Já bych takto nikdy sama nevyjela!".

Čeho bych se měla bát? Nových zážitků? Nových zkušeností? 

Když tady jsem sama a opravdu nemám s kým jet, tak to mám raději sedět doma a říkat si jaké by to bylo? Ne, já chci objevovat, chci mít nové vzpomínky a zkušenosti. 

Přiznám se vám, nebylo to ze začátku úplně jednoduché. Až postupem času jste si víc jistější a jistější. Člověk se musí najedou spolehnout jen na sebe. Jít do akce s vědomím, že všechno musí zvládnout sám. Nikdo mu s ničím nepomůže, nikdo to za něj nevyřídí. Zase jsem více poznala své vlastnosti a to, že když na nich budu pracovat, budu zase lepším člověkem. 

A to je moje myšlenka, nenechte se ovládnout svým strachem "Já to nedokážu." Dokážete všechno, když chcete! A taková maličkost jako je samostatný výlet do nějakého města vás nesmí odradit!


Kam se chystáte v nejbližší době podívat vy? 

Michaela 💜

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)