Five-year diary

by - srpna 27, 2019

Ahoj!


To jsem prostě já - velký protiklad.
Miluju moderní technologie a nejraději by jsem je měla všechny a ty nejlepší. Na druhé straně si nedokážu představit den bez svého papírového diáře a dalších papírových sešitků a zápisníků. 



Jsem kreativní člověk, takže se vyžívám v zapisováním, vypisováním, lepením, popisováním, atd. Možná vám někdy příště napíšu článek o svých diářcích, na co jsou a jak i vám by mohly pomoct v seberozvoji. 

Dneska bych vám ale chtěla říct o diářku FIVE-YEAR DIARY.

Jedná se o typ diáře, kdy v něm máte předtištěný prostor pro každý den v průběhu pěti let. Jedná se o princip, kdy vy jak procházíte dny v dalších a dalších letech, můžete si porovnávát stejný den před například rokem. Vidíte progres, kam jste se za tu dobu posunuli. To mi na tomto diářku přijde nejvíce super!



Já jsem se po tomto typu diářů dívala před nějakým časem na Tam&Zpět. Ani jsem v té době nevěděla, zda by mě to bavilo. Poté byla Anička   ve Španělsku na Erasmu a dovezla mi tento Five-year diary. To bylo přesně 27. května a od té doby si pravidelně zapisuji každý den až doteď. A to mě ještě 5 let čeká. 😀



Můj diářek je z Tigeru. 


Máte nějaké diáře, nebo jste na 100% team technika? 

Michaela ❤️


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)