Nová kosmetika, co používám v UK

by - srpna 11, 2019

Ahojky, 


dneska bych vám chtěla ukázat kosmetiku, kterou používám celou dobu v Anglii. Jak asi víte, když někam letíte, nemůžete si vzít co chcete přes kontroly zavazadel.
Má nová rodina mi nabídla, že mi koupí tyto toaletní potřeby nové.

Měla jsem tedy možnost vyzkoušet kosmetiku vyrobenou v Anglii a už teď můžu prozradit, že se nenašel jediný produkt, se kterým bych byla nespokojená.


AVON Skin so soft

Tento tělový sprej je na olejové bázi, takže když se s ním nastříkáte, připadáte si jako namazaní olejem. Nedávno jsem slyšela názor, že pro naše tělo jsou krémy toxické a že je pro něj nejpřirozenější vyživování olivovým olejem. Samozřejmě neříkám, že tento Avon je jen z olivového oleje. Spíš jsem chtěla poukázat na fakt, že by mi tento styl vyživování vůbec nevadil. Už jen z působení Avonu na mou pokožku jsem nadšená. 

CLARINS PARIS

Další tělové mléko, ale úžasné! Má jemnou strukturu, která je na kůži velmi příjemná a opravdu hydratuje. Tuto značku Clarins jsem doposud neznala, určitě ji doporučuji. 

HERMES

Po celou dobu v Anglii jsem se voněla touto voňavkou. Tento typ Hermes voní hezky, ale já jsem na trošku lehčí a sladší vůně. 



EVELOM

Další značka, kterou jsem neznala. Krém na obličej na olejové bázi. Když si ho nanesu na obličej, zase mi připadne, jakobych si dala na obličej olej. Nikdy jsem takový krém nezkoušela a asi jej začnu používat každodenně. Jsem s ním velmi spokojená.


NIVEA

Nivea je klasika a zároveň značka, kterou koupíte i u nás. Tento krém mě překvapil svou výdrží. Ráno si jej nanesu a posléze cítím na svém obličeji mastný film. Ze začátku mě to překvapovalo, jelikož všechny mé dosavadní krémy se vždy vstřebaly a já jsem za chvíli měla znovu pocit suché pokožky. Chválím!



V Anglii si užívám poslední tří dny, 13. 8. odlétám v odpoledních hodinách domů. 

Mějte se krásně!

Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)