Práce au-pair z mého pohledu

by - srpna 18, 2019

Ahojky,


dneska bych vám chtěla vydat článek na téma práce au-pair. Hodně lidí se mě totiž ptalo, jak vůbec tato práce funguje, co všechno mumím zvládat, atd. Tak tohle je souhrný článek pro všechny.



Hned na začátku bych chtěla říct, že mám kolem sebe hodně lidí, co už jako au-pair pracovali. Když tyto zážitky porovnám, můžu říct, že práce au-pair nemá pevná pravidla, jde pouze o domlovu mezi au-pair a rodinou. Rodina si samozřejmě určuje jak naše práce bude vypadat. Některá au-pair musí uklízet, prát, vařit, hlídat děti, jezdit pro ně do školy, některá se stará jen o děti.

Nenechte se odradit od špatné zkušenosti kamarádky, vy budete mít práci au-pair zaručeně úplně jinou.

Já osobně jsem měla v náplni práce hlavně hlídat děti, vařit jim, věnovat jim čas. Úklid i praní si už obstarávala matka rodiny sama, ale já jsem ji v uklízení vždycky pomáhala. Jen jsem nebyla iniciátorem. 

Ve většině případů au-pair dostává výplatu menší s tím, že rodina ji kupuje jídlo, bere ji na výlety, atd. Určitě nepočítejte s tím, že si prací au-pair vyděláte nějaké závratné sumy. Já práci beru spíše jako brigádu se zážitky a poznáváním, ne na výdělek. A to je na tom to krásné, jedete do země, kde jste měsíc až dva měsíce, poznáváte zemi i z jiných úhlů a to mi na této práci přijde kouzelné. 

Samozřejmě musíte mít nějaký vztah k dětem, budete s nimi většinu času pobytu. Já osobně jsem měla štěstí, že mi moje rodina dala pár dní volna v průběhu brigády i na nějaké to vycestování. Takžě jsem měla možnost vidět dvakrát Londýn, Cambridge, rodina mě vzala i na víkendový glamping. 

Osobně bych tuto práci doporučila na 100%. Je to velká zkušenost. Já už teď vím, že bych se chtěla příští rok k mé rodině vrátit a strávit s ní další prázdniny. 


Pomohl vám můj článek?
Přemýšlíte o vycestování v podobě au-pair?

Napište mi do komentářů, jakou máte s touto prací zkušenost vy.

Tady na blogu už z minulého roku máme články o práci au-pair ve Španělsku. Níže máte odkazy na články od ex-autorky Aničky. Myslím si, že také stojí za přečtení. 


Michaela ❤️




You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)