Recenze knihy: Thomas - Kill Creek

by - března 06, 2022

Ahoj,

dnešní recenze bude na jeden z mých prvních hororů, co jsem kdy přečetla.

Něco o autorovi:

Scott Thomas je Stokerem nominovaný autor knihy Kill Creek, která byla čtenářskou komisí Americké asociace knihoven vybrána jako nejlepší hororová kniha roku 2017. Scott původně z Coffeyville v Kansasu navštěvoval University of Kansas, kde získal tituly v angličtině a filmu. . Napsal televizní filmy a televizní hry pro různé sítě včetně Netflix, Syfy, MTV, VH1, CW, Disney Channel, Nickelodeon a ABC family. Scott byl nominován na Daytime Emmy za svou práci na R.L. Steinova strašidelná hodina. Žije v Sherman Oaks v Kalifornii se svou ženou a dvěma dcerami. Fialová je jeho druhý román.

Má recenze:

5/5

Takhle napínavou knížku jsem ještě nečetla. Děj graduje až do velkého finále, které jsem dopředu neodhadla. Styl psaní autora mi velmi seděl a štvaly mě minuty, které jsem nemohla číst. Postavy jsou vykreslené skvěle a s originálním námětem to dělá dohromady skvělý horor! Doporučuji!

Anotace:

Kdesi na kansaském venkově, na konci temné cesty vedoucí zbytky otevřené prérie, stojí téměř zapomenutý dům sester Finchových. Celé roky zel prázdnotou, zcela opuštěný, zarostlý plevelem a vysokou trávou. Jeho dveře se mají poprvé za několik desítek let znovu otevřít. Avšak za nimi, skryté v neprostupných stínech, cosi vyčkává a touží se setkat s nově příchozími…
Když úspěšného autora hororových románů Sama McGarvera pozvou, aby strávil Halloween v jednom z nejslavnějších strašidelných domů v zemi, zdráhavě souhlasí. Alespoň nebude sám: společnost mu budou dělat tři další mistři děsu, spisovatelé, kteří mají stejně jako on zásadní podíl na podobě současného hororu. Entita, kterou v domě nevědomky probudí, je však následuje do jejich domovů, trýzní je a dotyčným hrozí, že se stanou součástí krvavého odkazu Kill Creeku.

Čtete horory?
Doporučíte mi nějaký další?

Pěkný den,